Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krllo2

Autore - karma slabota.

Napište něco o současnosti a obrovské korupci, tunelování, zlodějinách, to lidi štve.

+3/0
4.3.2012 17:58

kaktusak

Re: Autore - karma slabota.

On se právě snaží odvést pozornost.

+2/0
5.3.2012 0:02

marek.voksay,blogidnes

pro tolik komunistobijců tedy zopakuji .......

http://voksay.blog.idnes.cz/c/247768/Vrah-zustane-vrahem-i-kdyz-zavrazdil-komunistu.html ........   jinak bych chtěl dodat a upozornit, že pokud by něaký učitel hodnotil dějiny stejnými slovy jako vy a učil to mé děti, tak by dopadl dost špatně. Případným i již projeveným žvanilům jen vzkazuji, že jsem nikdy nebyl ani v KSČ,ani v KSČM, aktivně jsem se jako student VŠ v Pze v roce 1989 účastnil "ukradené" revoluce, a komunistická ideologie je mi odporná ! Autorovi za jeho jasně propagandistický článek ANTIKARMA Rv!!

+4/0
4.3.2012 16:33

hafusak2

Proč je Mašínům projevována taková pozornost?

Zamyslel jste se někdy nad tím? Nebo také nad tím, kolik lidí vítalo únor 48? Ačkoliv to naši pravičáci velice neradi slyší, tak v poválečné době si návrat (dnes idealizované) 1. republiky nepřál prakticky nikdo. Všechny bylo až v moc čerstvé paměti. Nějaký masový odpor proti nového režimu zde prakticky nebyl. Ovšem poplyšákový režim, jakožto každý jiný pochybný režim nutně potřeboval nějaké mučedníky a nějaké bojovníky. Kdo jinak byli Mašíni skutečně? Zavraždění dvou pro režim bezvýznamných venkovských policajtů režimu spíše prospěl. Zavraždění a oloupení pokladníka s výplatami - čeho tím dosáhli mimo vlastního prospěchu? Útěk před spravedlností do Německa a zde se vydávat za "bojovníky za svobodu" posloužilo jen k tomu, aby jako obyčejní kriminálníci nebyli vráceni zpět. Vstupem do US Army v době, kdy se už nikde neválčilo posloužilo jen k jistotě získání občanství. Vážit si Mašínů v podstatě znamená podlehnout mediálnímu vymývání mozků, ale nic co by sloužilo ke cti.

+3/0
4.3.2012 16:21

kaktusak

Re: Proč je Mašínům projevována taková pozornost?

Ano, byli to jedni z mála bojovníků proti socialismu.

+1/0
5.3.2012 0:03

tridva1

Re: Proč je Mašínům projevována taková pozornost?

ještě že jste nepolehl, druhý vymytí by mohlo být smrtelný

0/0
5.3.2012 1:00

krllo2

A proč páni Mašínové nebyli zásadoví a nebojovali proti

komunistům v Koreji, ve Vietnamu, na Kubě atd. Báli se? A divím se, že jim nevadí ocenění od Ing. Nečase, bývalého vedoucího brugády socialistické práce v Tesle Rožnov a syna politruka tankové divize ČSLA.;-D.

+3/0
4.3.2012 13:57

Tomáš Jasný, PhD.

Re: A proč páni Mašínové nebyli zásadoví a nebojovali proti

nebo nezacali ve vlastni rodine ... zbabelci ...

+1/0
4.3.2012 14:50

arnejs

Re: A proč páni Mašínové nebyli zásadoví a nebojovali proti

Bojovali v Koreji, znalče.

0/0
4.3.2012 16:30

krllo2

Re: A proč páni Mašínové nebyli zásadoví a nebojovali proti

Bojovali? Možná tak v kantýně.;-D

0/0
4.3.2012 17:55

Gwendolyn!

Re: A proč páni Mašínové nebyli zásadoví a nebojovali proti

Nebojovali. Nebyli tam. A vojak v armade si nemuze vybrat, kam ho poslou.

0/0
4.3.2012 17:59

CarolusMagnus3

Bratří Mašínů si vážím

Já také. Komouši chtěli třídní boj, tak ho měli.

+5/0
4.3.2012 12:43

krllo2

Vystřelit hasiči u hořícího stohu oko

to je třídní boj po modru?

+1/0
4.3.2012 13:52

kaktusak

Re: Bratří Mašínů si vážím

Komunisti třídní boj nechtěli, je to vlastnost kapitalismu. Naopak chtěli společenskými a ekonomickými reformami dosáhnout vymizení třídního boje.

0/0
5.3.2012 0:01

marx

Trapnost

ktera srši z daného článku je jasná. Za komunistu byli Mašinove obyčejni vrazi  , protože bojovat proti komunistům vražděním nevinných neni nic jiného než vražda. Co jsou dnes v očich vladnoucích aparatčíků lide , kteři bojuji za lepší život a proti zlodějině papalašů ? Jsou obyčejne protistátni živly na které se posíla policie stejně , jako poslali komunisti v 89 roku. Nemohu si pomoct , ale jednáni našich vládnoucích papalášů mi připada jako snaha vrátit komunisty opět k moci. Určitě se budeme po volbách velmi divit.[>-]

+6/0
4.3.2012 12:18

kelner

Lituji

Nedovedu si vážit člověka, který podřeže spoutaného protivníka.

+10/0
4.3.2012 11:53

Vrah

Re: Lituji

Nesmělý dotaz: co měli s tím spoutaným člověkem udělat? Co byste s ním udělal vy?

+2/0
4.3.2012 13:21

klavesnice1

Re: Lituji

A Vy se zde prezentujete jako křesťan? Pane, Vy jste opravdu křesťan v tom pravém slova smyslu - krvežíznivej schvalovač sprostých, loupežných vražd, hnus fialovej a vykázat Vás ze slušné lidské společnosti.Rv

+1/0
4.3.2012 14:30

Vrah

Re: Lituji

Abyste se z těch slov jako „sprostých, loupežných vražd, hnus fialovej“ hnusem nepozvracela a nezalkla. Hlavně že na slušně položenou otázku vychrlíte tolik sprostoty. Gratuluji, vy jedna „slušná lidské společnosti“. Rv

+1/0
4.3.2012 16:17

kelner

Re: Lituji

Nechal ho spoutaného ležet. A rozhodně bych si za peníze získané loupeží s podobným scénářem nekupoval super motorku,  ale skutečně proti těm komunistům něco podnikl. Pro úplnost dodám, že kdyby se pan Mašín ocitl v SRN šel by do vězení.

+1/0
4.3.2012 14:40

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Lituji

nekupoval si motorku? a neco podnikl proti komunistum? covece, co hulite, to musi byt fakt matros ...

0/0
4.3.2012 14:51

Vrah

Re: Lituji

Nechal ho spoutaného ležet? To byste ho mohl rovnou rozvázat a zatelefonovat pro výjezdovku, aby vás sbalili. Nebo byste si rovnou mohl vpálit kulku do hlavy, výsledek by byl tentýž.

0/0
4.3.2012 16:20

arnejs

Re: Lituji

Pan Mašín se ale v SRN ocitl a do vězení nešel.Tak je u vás asi něco špatně.

+2/0
4.3.2012 16:32

dva mraky

Tak lide nemaji radi hrdiny

Podivejme se na tento vyrok z hlediska logiky. K indukci,odvozeni obecne zakonitosti z konkretniho pripadu je treba zavzit alespon vyznamnou cast mnoziny, pro kterou tu zakonitost odvozujete. Kdeze jsou ty zastupy dalsich zneuznanych a poplivanych hrdinu?

+2/0
4.3.2012 11:51

pesimistafurt

Re: Tak lide nemaji radi hrdiny

mašínofilům to neříkejte, nerozumí tomu a neví o co jde

+1/0
4.3.2012 12:16

krllo2

Buďte na to hrdý, jste v jedné řadě

se stalinistou Pavlem Kohoutem, který včera v Mladé Frontě urážel Emila Zátopka a vzýval Mašíny.!!!!

+4/0
4.3.2012 11:16

Bouše

Re: Buďte na to hrdý, jste v jedné řadě

Ač veliký sportovec, byl Zátopek morálně pokleslý člověk, jak už kdysi trefně řekl Knížák. :-/

+3/0
4.3.2012 11:21

pesimistafurt

Re: Buďte na to hrdý, jste v jedné řadě

jó Knížák - to je morální autorita!

+5/0
4.3.2012 11:23

petrik1960

Re: Buďte na to hrdý, jste v jedné řadě

Rozhodně větší než grebeníček např.

+1/0
4.3.2012 11:25

pesimistafurt

Re: Buďte na to hrdý, jste v jedné řadě

to máte aprostou pravdu!

+1/0
4.3.2012 11:28

Bouše

Stoprocentní souhlas, včetně názoru na čin Jana Palacha.

R^ R^

+3/0
4.3.2012 11:16

mashingun66

Vetsina spolecnosti si

proste hrdinu nevazi, boji se jich, opovrzeni je z nich citit na sto honu.Zmasakrovani komunistickym myslenim, nerozeznaji zlo.Ja se Masinu nebojim, vazim si jich.Bojim se vas, kteri tu budete donekonecna placat ty svoje hlouposti a kdyz pujde do tuheho, opet sklonite hlavy a nechate si na ne kalet.

+7/0
4.3.2012 10:58

pesimistafurt

Re: Vetsina spolecnosti si

chápu vás, považujete morálku za hloupost - je to váš názor; jen ostaním nevnucujte, že mašíni byli hrdinové

+5/0
4.3.2012 11:02

tridva1

Re: Vetsina spolecnosti si

tady bude hukot, pravdu oni neradi

+2/0
4.3.2012 11:03

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Vetsina spolecnosti si

a vy jste to taky rekl svym rodicum a prarodicum, ze byli zbabelci?

+1/0
4.3.2012 11:04

tridva1

Re: Vetsina spolecnosti si

víte každý nemusí být hrdina, ale je hloupé když se zbabělec naváží do hrdinů

+4/0
4.3.2012 11:13

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Vetsina spolecnosti si

umite cist? ja se ptal totiz na neco jineho ...

0/0
4.3.2012 13:53

mashingun66

Re: Vetsina spolecnosti si

Je fajn, ze se nas tu par najde, co rozeznaji zlo a jsou schopni ho pojmenovat.Vzdy budeme v mensine, ale to nevadi.

+1/0
4.3.2012 11:09

pesimistafurt

Re: Vetsina spolecnosti si

oni nacisti také celou dobu tvrdili, že dělají dobro, zejména, když vraždí židy; ostatně o dobru mluvili i bolševici

+2/0
4.3.2012 11:14

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Vetsina spolecnosti si

rekl jste tohle i vasim rodicum a prarodicum, ze byli zbabelci a nechali si kalet na hlavu? hrdino?

+2/0
4.3.2012 11:03

mashingun66

Re: Vetsina spolecnosti si

ale no tak, my uz jsme si prece vse rekli dole;-)

+1/0
4.3.2012 11:06

dva mraky

Re: Vetsina spolecnosti si

Pletete si hvezdy s odrazem na vode.

0/0
4.3.2012 11:08

antemar

Re: Vetsina spolecnosti si

Každý může chápat jen to, co sám v sobě má. Kdo v sobě sám nemá smysl pro hrdinství, svobodu, pravdivost a čest, ten s ničím podobným rezonovat nikdy nebude.

+2/0
4.3.2012 11:09

tridva1

Re: Vetsina spolecnosti si

pěkně řečeno

0/0
4.3.2012 11:15

mashingun66

Re: Vetsina spolecnosti si

R^neni co dodat.

0/0
4.3.2012 11:26

Ottis300

Re: Vetsina spolecnosti si

Souhlasím, výstižné. I autorovi karma.R^

+1/0
4.3.2012 22:52

hlubič

odpověď

K tVému příspěvku nelze říci nic jiného než omlouvá Tě jenom skutečnoct ,že Jsi hloupý mladý chlapec.On Tě život poučí a sám poznáš jak jsi se mýlil.Mašínové jsou a vždy nyli jenom úkladní vrazi  a ničemové, kteří celý život  prosazovali jen násilí a vraždění.Viz jejich pozdější působení na př. ve Vietnamu.Važ si čechů. kzeří něco pro společnost udělali jako na př. Heyrovský, Křižík Wichtrle a spusta jiných chytrých lidí, ale ne vrahů.

+11/0
4.3.2012 10:58

arnejs

Re: odpověď

Ve Vietnamu nikdy nebyli, ty znalče...

+3/0
4.3.2012 11:55

peugeot307

Re: odpověď

Bratři Mašínové jsou podle Vás jenom úkladní vrazi a doktor Urválek potom jistě ctihodný, spravedlivý a čestný prokurátor, že. Probuďte se vážený pane, jste v 21.století. Už ne v čase, kdy Vás Vaši soudruzi naučili tomuhle zvrácenému pohledu na svět. Doporučuji zhlédnutí filmu "Vyšší princip", kde jeden z hlavních představitelů říká: ".. Vražda na tyranu není zločinem..."

0/0
5.3.2012 18:08

kaktusak

Vážit si těch vrahů?

Vždyť bojovali proti vlastnímu národu, který si přál socialismus a podporoval vládu KSČ. Jen roztáčeli spirálu násilí.

+5/0
4.3.2012 10:51



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.