Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karelst

Vyrovnaný rozpočet

My se dohadujeme zda je možné mít vyrovnaný rozpočet. Každý rok si půjčujeme kolem 100 miliard. Náš dluh je nyní přibližně 1,600 biliónu. Úrok z toho dluhu dosahuje 80 miliard a bohužel ten musíme splácet. Tak a je to. My vlastně co si půjčíme splatíme bankám na úroku. Tak vlastně co spotřebujeme si vytvoříme. Když budeme takto pokračovat nebo ještě lépe více si půjčovat budeme splácet vše co si půjčíme.

0/0
14.5.2012 16:56

petrph

a co to napsat jednodušeji?

Voliči se přikloňují k levici, protože pravice neprokázala svoje kvality? Když se to tak vezme, tak doteď byla ve Francii i v Řecku více pravicová vláda než to co se rýsuje teš po volbách. A co se stalo, ta řecká zemi rozkradla a zadlužila na desetiletí dopředu, a ta francouzská patrně nastrkala peníze svých občanů do pochybných půjček (i třeba tomu Řecku).V podstatě po všech státech Evropy včetně nás prokázala pravice že dokáže jen brát, zvyšovat daně, zavádět nové a restriktivní zákony,a současně ale i omezovat služby státu.Je přirozené že o takovou "politiku" občané zájem nemají

0/0
13.5.2012 15:35

komunista = Čikatilo

ANO, POPULISMUS NEJLÉPE VYMÝVÁ NAŠE MOZKY

neustálá a absolutní MEDIÁLNÍ NEGACE VLÁDY představuje klíč k totální převzetí moci ČSSD. Předčasné volby v létě 2012 jsou pro ČSSD nevýhodné, protože by reálně získala kolem 26 - 28 % voličů. Pro levici je mnohem důležitejši nejdříve ovládnout kraje, senát ( ústavní většina ) a pak teprve dát definitivní mat občanům tohoto státu. Státní ČT24 a pořad Názory a argumenty na ČRo 6 mnoho měsíců intenzivně pracují na zvýraznění odborů a ČSSD. V první řadě je nutné ZLIKVIDOVAT současnou mediálni převahu sociálních demokratů. Je potřebné podat STÍŽNOSTI  na státem placená média, která zadarmo propagují nástup nového socialistického žaláře. Sledujete vážení zastánci právního státu to nekonečné papouškovaní propagandistických lží ČSSD a jejich soukmenovců z odborů a KSČM  ?                Nenechme levici ovládnout veškerý mediální prostor.          VLADNÍ STRANY, PROBOHA PROBUĎTE SE !

---

MOTTO: Nejdůležitější je SVOBODA jednotlivce ! Kolektivizmus je naším největším prokletím.

0/0
13.5.2012 10:10

kaktusak

Re: ANO, POPULISMUS NEJLÉPE VYMÝVÁ NAŠE MOZKY

Kdepak. Prakticky všechna média, až na pár výjimek, pracují pro pravici a pravicová propaganda je všudypřítomná. A my si ji ještě musíme platit v daních.

---

Svobodu je potřeba bránit a to bez spolupráce mnoha lidí není možné. Tedy kolektivismus je podmínkou svobody.

0/0
13.5.2012 11:09

komunista = Čikatilo

Re: ANO, POPULISMUS NEJLÉPE VYMÝVÁ NAŠE MOZKY

Jasně : Pershing už nedorazí, smaží se v pekle. Kaktusák a spol., kteří převzali na webu jeho "největší přispěvatelskou potenci",  ho budou brzy  nasledovat.

0/0
13.5.2012 11:27

kaktusak

Reformy jsou po 22 letech devastace potřebné

a čím déle vládne pravice, tím jsou potřebnější.

Důchody opravdu tvoří velkou část státních výdajů, ale to je v pořádku. Důchodci si předplatili, takže mají nárok. Ať Kalousek šetří jinde, není možné okrádat lidi o jejich peníze.

+3/0
12.5.2012 23:53

Johny__S

Re: Reformy jsou po 22 letech devastace potřebné

Devastace tu byla od roku 1938 do roku 1989. Netvrdím, že skončila přes noc, ale zatím se stále ještě vzpamatováváme z těch 60 let hrůzovlády. A jinak - důchodci si nic nepředplatili. Říká ti něco pojem "průběžný systém"?

+3/0
13.5.2012 1:59

kaktusak

Re: Reformy jsou po 22 letech devastace potřebné

80. léta pamatuji, ale žádná hrůzovláda se tu nekonala.

Pro tebe je to náročná představa, ale průběžný systém se v podstatě neliší od kapitálového. Představ si průběžný systém tak, že pracující investují do národního hospodářství a důchodci jsou financováni ze zisků tohoto národního hospodářství. Kde je ten rozdíl? Vždyť je to jenom hra s čísly.

+1/0
13.5.2012 11:04

svedek casu

Hmm ti pravičáci

jsou ale populisti když je lidé prokoukli a volí ultralevici;-D;-D

+1/0
12.5.2012 22:12

romualda

Typická pravicová propaganda,

kolikrát jsem už něco takového četl, jako přes kopírákRv mimochodem - zdravotnictví nikdy bezplatné nebylo a ani nikdo bezplatné neslibuje.

+4/0
12.5.2012 21:35

marx

Co

se tyka placeni zdravotnictví tak kecate. Existuje sice nějaky limit , ale to neznamena že se neplati. Musíte zaplatit a možna , že se za nějaky měsíc dočkáte vraceni nějakých drobných.Takto se šíři bludy.[>-]

+1/0
12.5.2012 21:16

wiki5

s tim

ze EU za nic nemuze se neda souhlasit... kdo vymyslel Euro? Kdo nechtel pripustit, ze jizanske staty budou mit v Euru problemy protoze proste nestaci s dechem? EU nemuze za vsechno, ale nastavila smer, dala pravidla a tahle pravidla prispivaji ke krachu Recka, Spanelska, Italie..

+2/0
12.5.2012 21:02

péťovakobyla

Loukoto co to hlásáte za náboženství ?

Víte, že díky korupci ročně zmizí cca 100 miliard a také že jsme vybudovali sociální stát pro naše živnostníky, kteří platí miniaturní daně odvody do sociálního systému a zdravotnictví .

+4/0
12.5.2012 20:56

korado

Re: Loukoto co to hlásáte za náboženství ?

Sakra, kde jste takovou totální hovadinu vycucal.

+1/0
12.5.2012 21:05

Camino.

Re: Loukoto co to hlásáte za náboženství ?

Peta to ma od sve kobylyRv;-O

0/0
13.5.2012 8:08

Johny__S

Re: Loukoto co to hlásáte za náboženství ?

Pokud živnostníci platí málo, budou mít hodně nízké důchody. To je spravedlivé, nebo ne?

+1/0
13.5.2012 2:00

certik_bertik

se říct že zvýšení příjmu právnických osob mít efekt v ČR nebude, protože právnické osoby daně stejně neplatí, nebo jsou přestěhovány do zahraničí. Na stát platí hlavně fyzické osoby.

+1/0
12.5.2012 20:54

korado

Re: dá

Pokud by tomu tak bylo, tak ten stát dávno krachnul. Právě ti, co  jsou schopní a mají vysoké příjmy drží svými daněmi každý stát.Pokud jim stát neúměrně zvedne daně, tak to nemá žádný efekt. Zkusily to jiné státy  docíly toho, že se jim zvedla nezaměstnanost,  a vybraly míň na daních.

+1/0
12.5.2012 21:13

certik_bertik

Re: dá

tak se podívejte na bilanci ta je veřejná, drtivou většinu příjmů státu tvoří daně fyzických osob, DPH, spotřební daně

0/0
12.5.2012 21:14

korado

Re: dá

Samozřejmně, protože je jich víc, ale z toho, co stát od nich vybere nezbohatne. Nejvích stát vybere od těch, co mají peníze a to jsou podnikatelé.  Oni poskytují lidem práci a plat. Pokud budou krachovat, bude více nezaměstnaných, od kterých stát nevybere ani korunu a ještě jim bude nucen platit různé podpory.

+1/0
12.5.2012 21:28

certik_bertik

Re: dá

vy ale tvrdíte něco o daních z příjmu právnických osob

0/0
12.5.2012 21:32

certik_bertik

Re: dá

to co píšete valný význam nemá, protože od toho máte daňové poradce, kteří poradí podnikatelům jak ty daně z příjmů neplatit vůbec, ono je drtivá většina firem stejně ve stálé ztrátě

0/0
12.5.2012 21:38

korado

Re: dá

Pokud by tomu tak bylo, tak náš stát krachne z daní fyzických nemůže existovat. Neplatit daně je trestné a on si to každý rozmyslí. Vyjímky jak se vyhnout placení daní byly očesány. Pokud by byla většina firem ve ztrátě, tak by stoupala  nezaměstnanost a u nás je nejnižší v celé EU.

0/0
12.5.2012 22:46

certik_bertik

Re: dá

asi nevíte, jak ekonomika v praxi funguje, že jsou odčitatelné položky apod. Proč platit daně, když se jejich placení dá vyhnout legálně různými způsoby. Fyzická osoba se placení vyhne dost těžko tak proto náš stát drží nad vodou fyzické osoby. Firma může být ve ztrátě a bez problémů fungovat, pokud jste ve ztrátě nemusíte platit daň z příjmu, to je hlavní princip jak se lze vyhnout placení daní z příjmu právnických osob

0/0
12.5.2012 23:28

Johny__S

Re: dá

Ba ne. Největší daňovou zátěž dlouhodobě nese střední třída. Ne dělníci a ne podnikatelé.

0/0
13.5.2012 2:01

olesian

stanovisko revoluční rady státu

žádáme okamžitý odchod československa z eu a nato.zároveň vyzýváme všechny občany k občanské poslušnosti a nenásilnému převzetí moci.

0/0
12.5.2012 20:47

jáša

Co to tady plácate,

posuny do leva, nebo do prava patřily vždy k normálnímu fungování politiky , a tam kde došlo k narušení této zvyklosti, tam bylo zpravidla ouvej. Už jenom tím , že dochází ke střídaní politiků, trvá poměrně dlouho , než noví politici dokáží navazát nové kontakty k penězovodům, je konec volebního období a nově zvolení poslanci protistrány začínají od nova.

Stačí dodržovat toto ověřené pravidlo a korupce bude minimální. Do toho ještě prohodit sem,tam některého sekčního šéfa a není potřeba vymýšlet žádné nové postupy a nové politické strany. Bohužel v naší zemí došlo k 6O -satiletému přerušení této osvědčené tradice a skupina zlodějů a korupčníků tohoto okamžitě využíla a hledat cestu ven z tohoto

marasmu slušným spůsobem asi není možné a cesta tvrdým způsobem je znamá , ale je tvrdá a někdy i krvavá , ale

nejúčinnějčí , nejčistší a zpravidla i nejkratší.

+1/0
12.5.2012 19:43

Deratizátor vulgo Krysařík

Čemu se diviti, když úspory žádnou úsporu nepřinesou,

mnohdy se projeví naopak nákladnější než před zmíněnou úsporou, zvyšování daní také nemá patřičný efekt, trh začne stagnovat, lidé šetří a nakupují v zahraničí..... Jo a reformy? Vidíte jak vypadá jejich snaha? Přináší jen mnoho zmatků a jediný kdo na nich těží je podsvětí a přátelé těch, kteří by měli tyto reformy vytvářet.... Dopad na stát? Peníze které se ušetří nebo někde vyberou, hned skončí na krytí dodatečných nákladů právě těch reforem. Tedy pokud nejsou hned okloněny, což je reálnější.

Závěr a shrnutí.....

Lidé kteří o tomhle rozhodují, se řídí pouze vlastními osobními zájmy. Podle toho to tak vypadá.

+2/0
12.5.2012 18:54

hafusak2

Pravicoví politici aby se každý den pilně modlili,

ať Bůh nebeský dá a ještě dlouho zachová levici, aby bylo čím vyhrožovat, na koho všechno špatné svádět a pokud se cokoliv vymrší, tak lid obecný utěšovat, že levice by to samé vymršila ještě víc, tak proč si stěžovat a nadávat.

+1/0
12.5.2012 18:37

Deratizátor vulgo Krysařík

Průběžný důchodový systém je jediný, který může v našich

poměrech ještě jakž takž fungovat. Veškeré další pilíře nemají s důchodovým systém pranic společného. Vždy to je jen buďto více či méně nevýhodná forma spoření pro spořitele.

+4/0
12.5.2012 18:36

Plaszów

Bohužel TOP09

zatím jen předvedla zákony, které jsou formovány pro bohaté, nejlépe bezdětné lidi. Na úkor střední třídy. Levice zase upřednostňuje chudé na úkor střední a vyšší vrstvy...

0/0
12.5.2012 18:34

Deratizátor vulgo Krysařík

Re: Bohužel TOP09

Však TOPka ani žádnou jinou třídu nepreferuje. POdle jejího programu se občané dělí na ty co platí a na ty co z toho mají zisk.

+3/0
12.5.2012 18:38

Oldřich Florian

Re: Bohužel TOP09

Musíte o tom přemýšlet z širšího hlediska. Pravice chce více svobody a více individuální zodpovědnosti - do čehož se počítá i to, aby lidi zvážili, jestli si mohou dovolit mít děti a podobně. Levice zase chce méně svobody a přenést zodpovědnost za špatná rozhodnutí (třeba udělání dítěte, když si to dotyčný nemohl dovolit) na kolektiv.

0/0
12.5.2012 20:36

kaktusak

Re: Bohužel TOP09

Kdepak. Levice chce více svobody pro všechny, nejen pro bohaté.

0/0
12.5.2012 23:50

honzasinn

Vlada lidu.

Demokracie je podle definice vlada lidu. Nesmime ji vsak zamenovat za ineptokracii, coz je vlada neschopnych. Ti slibuji volicstvu vselike socialni vyhody a na oplatku jsou sami opet voleni. Tento cyklus se opakuje, az k bankrotu ekonomickemu a moralnimu. Nikdy nepodcenujme blbost obecneho volicstva.

0/0
12.5.2012 18:22

strycek-Joe Ltd.

Učitel Loukota se snaží

zvýšit si svůj nízký životní standard aktivní politickou činností. OK, učitele zpravidla všichni znají, tak snad dostane nějaké ty hlasy v komunálních volbách a obdrží jakoukoli placenou extra funkci od státní správy. Proto vstoupil do politické strany TOP09, která mu snad zajistí nějaké další peníze - vždyť žádá minimální stát, tedy i minimum úředníků a utahování opasků učitelů. To by mohlo vyjít pane učiteli.

+4/0
12.5.2012 18:10

taras

Tak komplexní vejcuc

z nejhorších pravičáckých nesmyslů se vidí málokdy. Ani jedno autorovo tvrzení proti věcné kritice neobstojí, typický je ten vynález, že při zvýšení daní nastane podnikatelský úprk a my nebozí zahyneme. Opak je pravdou, nejstabilnější a prosperující země jsou ty s nejvyššími daněmi.Tohle je stejné, jako kdyby někdo s vážnou tváří začal propagovat stalinismus.

+5/0
12.5.2012 18:00

Gašpo_3

Už ma tak nejak unavujú blogy

ktoré píšu ľudia, ktorí síce dokážu vykričať, že cesta ktorú sľubuje ľavica je cesta do pekla ( s tým súhlasím ), ale zároveň im nedochádza že cesta, ktorú vybrala pseudopravica vedie do úplne rovnakého cieľa.

V podstate sa jedná len o voľbu dopravného prostriedku ako sa do toho pekla dostať. V duchu tohoto prirovnania sa dá dokonca s nadsázkou povedať, že dopravný prostriedok ľavice je rýchly a pohodlný. Takže čo si vyberiete. Rýchlu cestu na okraj priepasti v klimatizovanom autobuse, alebo dlhšiu cestu v rozhrkanej káre. Tá druhá možnosť Vám poskytne ešte nejaký čas kochať sa krajinou, to je pravda, ale za cenu odretého zadku.;-D

Farage nie je žiadny blbec a hoci sa díva na problém z pozície finančníka, ktorý by súčasný systém rád udržal pri živote, jeho analýzy i predvídavosť je na rozdiel od tej Vašej skutočne na úplne inej úrovni.

+2/0
12.5.2012 17:55

osvobozeni

Tedy...

Ona EU nic, oni jsou vlastně tamní byrokrati jsou vlastně svatí a spásou pro národy, které si "blbě" zvolí politické reprezentanty, že?

"Bože, ty to vidíš" !

Zkoušel jste s tím jít k doktorovi? Protože TOTO je již na pobyt k panu docentovi Chocholouškovi.

0/0
12.5.2012 17:46

czernej007

ty brďo

ani se nedivím úrovni našeho školství,když vidím jednoduchého agitátora TOP09,co tak se podívat na to kdo způsobil problém na důchodovém účtu,nebyl to náhodou Kalousek s Topolánkem,kteří změnili parametry a důchodového systémuRv

+3/0
12.5.2012 17:44

likvidátor sockomoušů

Re: ty brďo

ty se díváš do zrcadla?

0/0
12.5.2012 17:53

czernej007

Re: ty brďo

nemám to zapotřebí,co tak nějaký argument,to ale při Tvém IQ můžu těžko očekávatRv

+2/0
12.5.2012 18:09



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.