Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že víc než halasně proklamované "projekty" by pomohlo zpřístupnit veřejnosti školní tělocvičny, případně tělocvičny Sokola. Hýbat se člověk musí chtít a musí mít na to prostor. Když budou obce pořádat společné pochoďáky, pálení čarodějnic, opékání buřtů, sportovní soutěže apod., hodně rodin se k nim postupně přidá, protože mezi lidmi je vždycky větší zábava, než u počítače. :-)

0 0
možnosti

Opět další tunel na peníze vybrané od daňových poplatníků. Že je pohyb zdravý, stejně jako zelenina, ví dneska snad každý. A proč si myslíte, že nějaký "projekt" změní něčí lenost nebo že tatínek začne jíst zeleninu, aby šel dětem příkladem - když to neudělal doteď? Co takhle osobní odpovědnost každého za osud svůj a svých dětí - a nejlépe finančně podchycený např. výší pojištění či plateb u lékaře? To je totiž jediná cesta, jak dokopat lidi, ktreří to nedělají dobrovolně, aby se o své zdraví starat začali.

4 0
možnosti

Vyraz projekt je v tomto pripade odpuzujici i kdyz lepsi nez spartakiada.

3 0
možnosti

Kdepak, fotbal a lezení po stromech nemůže počítačovým hrám, mobilům a Facebooku konkurovat ;-)

1 1
možnosti

to není pravda - záleží na výchově v rodině. Pokud je dítě od malinka zvyklé být v přírodě, na hřišti, jezdí na kole - tak mu to vydrží i v pozdějším věku. Ovšem pokud maminka na mateřské odloží dvou-tříleté dítko k televizi a později na pár hodin k počítači, tak vlastně ani jinou možnost nezná. Jenže to nezmění žádný "projekt" placený z našich daní

1 1
možnosti

I50r77e82n16a 11H43r56u12b20á

29. 4. 2013 15:40

A proč nemůže mít dítě motorové vozítko? To že ho má, neznamená, že nedělá nic jiného, než že na něm jezdí :-) a už zase obchodní centra - copak je problém, když rodina nakoupí a pak vyrazí např. na kola (výlet, procházku....)? Nikdo na světě nežije jen tak, že se buď vyhýbá nákupním centrům, zásadně sportuje a veškerý volný čas tráví v lese nebo naopak - celý víkend od rána do večera je v obchodě, pak si sedne k TV a živí se Mc Donaldem. Přijde mi, že my Češi jsme takoví ode zdi ke zdi, nic mezi. A hrozně se o každého staráme a každého odsuzujeme. Já osobně vidím chybu ve špatné výuce tělocviku, co si pamatuji, buď to byla sadistická baba nebo namachrovaný debílek  a libovali si v trápení nemotornějších nebo silnějších spolužáků. Já byla štíhlá, pro sport myslím vlohy mám, ale tělocvik a spolu s tím sport mi tihleti týpci dokonale zhnusili. Místo toho, abychom pro radost dělali sportovní aktivitu, trénovali jsme na známky např. prvky basketbalu, běhali po obědě vytrvalostní běh ( a debil se hrozně divil, že se 2 holky pozvracely ) apod. Pohyb musí dělat radost a děti ho musí dělat přirozeně, nějaké nucení, posmívání, shazování, to je začátek konce.

4 0
možnosti

já myslím, že záleží několikanásobně víc na rodičích než na tělocvikáři. Začít s pohybem až ve škole je pozdě, navíc škola má učit, rodina vychovávat. Jinak - já měla tělocvikáře samé skvělé - a ač jsem zrovna nebyla moc sportovní typ, tak jsem s nimi neměla žádný problém. Tedy s jedním jo ;-D - když jsme jeden rok měli TV od 7 ráno a já zásadně zaspávala ;-D - naštval se dal mi v pololetí trojku

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS